reede, 23. jaanuar 2009

Midagi sellist, mida täna kogesin, pole ma varem kogenud! Mu imetore sünnipäev sai ka Taani aja järgi ametlikult läbi ja ausalt selle võib väga kordaläinuks lugeda.
Hommikul lauldi mind üles kahekümne pealise kambaga, toodi kuum kakao voodisse, kingitused ja muidugi taani lipukesed, milleta siin ükski sündmus ei möödu. Hommikusöögil lauldi esmalt Simonile ja seejärel mulle legendaarne sünnalaul, mille tesie salmi ajal toolile püsti tõusma peab ning mille peale ma ladvauppinit meenutasinJ
Kõik olid naeratavad ja heatujulised. Õhtul korraldasin internatsionaalidele mängude õhtu, mille käigus kõhud krampi naersime. Populaarne õhupallimäng, sasipuntramäng, üllatuslikult jäätunud T-särgi mäng, millega tõsiselt nalja sai. Õnneks oli just internatsionaalide õpetaja Cristiane täna õhtuvalves ja muidugi oli ka tema meie kambas mängimas. 20.30 sõime kooli poolt valmistatud rummipallikesi ja kell 21.00 kolisime 5. klassi, kus mind üllatustort ja hulganisti küünalid ootas. Vaatasime ära pea kõik eeslmise semestri pildid ja lobisesime. Ma olen ise nii rahul ja paistab, et kõik teised nautisid tänast päeva samutiJ
Aitäh kõigile ka Eestimaal, kes mind meeles pidasid ja mu päeva veelgi toredamaks muutsid!

Aaa, nagu tellitult sadas meilgi lumi maha:)

Kommentaare ei ole: