laupäev, 31. jaanuar 2009

Heips!
Pole mul erilisi põrutavaid uudiseid, sest kaks viimast nädalat on mul magistritöö tegemise tähe all möödunud. Kõik lõunapausid ja õhtupoolikud. Inimesed siin koolis peavad mind juba imelikuks, sest igal õhtul sulgen ennast koos oma arvutiga tuppa... Aga õnneks hakkan mäele saama ja järgmine nädal saan tavaline spordikool laps olla.
Sellesse nädalasse on jäänud ka suured vaidlused ja tüliküsimused kooli meditsiinilise poole pealt. Nimelt võõrustame järgmisel laupäeval ligi 5000 võimlejat. Terve päev on täis võimlemist ja batuudihüppeid, sest koolis on OD-päev, kus esinevad endised õpilased on gruppidega. 30 aastat on seda korraldatud ilma professionaalse meditsiinilse abita kohapeal. Ma olin esimene inimene, kes selle probleemi tõstatas, sest iga massvõimlemisüritus Eestis, kus osalenud olen, on varustatud med punkti ja PROFESSIONAALSE meditsiinilse abiga. Me võõrustame 5000 võimlejat, hüppame kolmekordseid saltosid duubelrotatsiooniga ja nad ei kavatse isega lähimat haiglat sellest teavitada. Kogu medabi koosneb jääkottidest ja kompressioonis, mida teevad meie kooli õpilased, kel mingi esmaabialane väljaõpe on. Oi kui kuri ma olen. Sest kool keeldus ka tasuta vabatahtlikust abist, mida meie kooli tüdruku isa pakkus. Kuidas saab nii kitsarinnaline ja minevikul baseeruv olla???!?!!?! Midagi pole 30 aastat juhtunud, mis me siis meditsiini küljele raha RAISKAMA peame. Just nimelt RAISKAMA oli see sõdna mida nad kasutasid. Kus on prioriteedid?!??!
Head!

Kommentaare ei ole: