kolmapäev, 4. märts 2009

Ikka juhtub, kuid viimasel aja eriti palju just basseinis ja ujumistundides. Eelmisel nädalal tõi õpetaja basseinipõhajst välja Raphaeli, kes sukeldus, aga 3m sügavusest enam üles tulla ei osanud. Ta õppis alles siin ujuma (neegripoiss Beninist) ja ainus stiil, mis ta oskab, on krool. Õnneks köhis ta natuke vett ja pisut hiljem oli kõik taas ok. Eile aga järjekordna äpardus, kui mängu ajal tõukas Gregor Toket õlast nii, et viimase õlg liigeset välja tuli ja haiglasse sõit ette võeti. Muidu poleks ju hulle, aga Toke teine käsi on küünaliigsest saadik amputeeritud ja nii on ta teine käsi ka rivist väljas, mistõttu ei jäänud tal muud üle kui paranemiseni koju minna, sest nüüd vajab ta kõrvalist abi pea kõiges... Loodame, et ta on varsti tagasiJ

Ilmad on palju keavdisemad. Eile õhtul jalutades näitas temperatuuriks 6º. Ootangi, et ilmad ilusamaks läheksid, sest järgmine nädal on metsa minek. Hakkame ehitama, ehitame 2 varjualust magamiseks, kuivkäimla, lõkkekohad ja istekohad matkalistele. Õpetaja seletas pikalt laialt kuivkäimla põhimõtet, kõik olid hämmingus ja siis ma piiksusin vaikselt, et ma olen sellest süsteemist teadlik, sest mul on kodus ka selline käimla- oleksite pidanud nägusid nägema, ma olin tol hetkel kui teiselt planeedilt!

Võimlemises hakkasime esinemiskavasid õppima ja see on nii tore. Üks tuleb kurikatega. Täna tundsin end juba palju kodusemalt nendega, paljud trikid tulevad välja:) Ise olin uhke ja õpetajal oli ka hea meel.

Muide, täna oli meil loeng, kus käis rääkimas Punase Risti liige, kes tuli just Gaza sektorist. Kuigi jutt oli taani keelne ja me sellest palju aru ei saanud, siis pildid rääkisid omaette. Palju verdtarretamapanevaid operatsioonipilte, kohutavad kaadrid maalihetest ja lastest, kes ühe jalaga värkpalli mängivad. Au ja kiitus sellistele tublidele inimestele. Ta ütles, et ühes kuus opereeris ta oma meekonnaga 2900 patsienti!!! Peale seda longut oma maailm taas natuke teistsugune...


Aaa ja muidugi nädalavahetus. See oli külaliste päralt, igaüks meist võis tuua 1 külalise, seega oli koolis pea 400 inimest. Mitmesugsued tegevused ja laupäevaõhtune S-pidu, kus meie, Internatsionaalid olime SPARTAD. Olime riietusega palju vaeva näinud ja lõime teisi pikka puuga:)


Kommentaare ei ole: