esmaspäev, 20. oktoober 2008


Uudiseid, uudiseid, uudiseid...
Enamus meist on koolis tagasi ja õppetöö algas täie hooga. Võimlemises oli veidi raske jooksmise osa, kuid no ujumisest oleme kõik pool kutud. Nimelt pidime valima selleks veerandiks uue spordiala ja ma valisin ujumise. Tund hakkas umbes 20 vettehüppe ja tagasi basseiniääerele ronimisega, millest mul homseks kindlasti põlved purpursinised on.
Pisut jooksu ja jõu mänge ning edasi krooli tehnika õppimine. Iga kord kui ma pea küljele keerasin ja püüdsin hingata, sain korraliku sõõmu vett, sest Hugo ujus mu kõrvalJ
Tehnika osale järgnes jõu osas, kus meid piinati vaid käte abil ujumise ja basseiniäärel kätekõverduste tegemisega ja nii 16 basseini laiust... Igal juhul tundsin end peale basseinitundi üsna põki mehena, kelle musklid punni treenitud on.
Leadershipi tunniks oli nii kutupiilu, et viilisin soojenduse osas täiega. Spottimise, et hüpete turvamise osa oli täna kõigile pisut hirmus. Peale üleeelmise reede ninaluu murdmist, ei taha keegi eriti kedagi spottida. Tänane roundoff+backhandspring spottimine lõppes meie grupi jaoks 3 välja väänatud sõrme, 4 valusa randme, ühe korraliku obadusega näkku ja paari valusa varbaga. Ma seisin tunni lõpuks hästi vaikselt ja liikumatult, et midagi tegema ei peaks, igalt poolt kostus vaid ai ja tooge jääkott:( HIRMUS! Olen juba üsna kindel, et ma seda testi tegema ei lähe.

Õhtusöögil sai POLK´i (politseiakadeemia) paar välibasseini visatud ja hiljem neilt suudlus välja pinnitud.
Nüüd just tulime meie kooli EM- tiimi esinemist vaatamast! Nad on täiesti hulljulged! Proovin video panna sellest, mida nad tegid. Loodan siiski, et neil läheb võistlustel ilusti. Tiim on kokku pandud kolme semestri õpilastest, meie omasid on 3 tüdrukut ja üks poiss.

HÄÄD!

Kommentaare ei ole: