kolmapäev, 20. august 2008

Eile oli meil esimene taani keele tund:) Suht võimatu "kartulikeel" on see küll, aga 3 ennast tutvustavat lauset saan juba üle huulte ja taanlastest kaasõpilased rõõmustavad meie saavutuste üle.
Eile käisime kambakesi saunas peale tunde. Meie mõistes see küll saun pole, sest 50 kraadi sooja on pigem hea soe koht kui saun. Aga siiski...
Täna hommikul saatsime Keiu tagasi Eestimaale. Ta oli kaks aastat tagasi siin õpilane ja nüüd on suviti koolis töötanud. Nii nukker oli teda teele saata, oleks tahtnud ka temaga koos rongile ja siis lennukile hüpata, et natukeseks taas kodumaal olla.
Pallimängude õpetamise tunnis, pidime rääkima oma kogemustest pallimängudega. Mainisin, et ma pisut ikka kardan palli ja olen pigem tantsutüdruku eest, aga kuna mul on palju poistest sõpru, siis ikka tean natuke kuidas võrku, jalkat või korvpalli mängida. Poistest sõprade asemel kuulsid paljud hoopis boyfriend ja said kõhutäie naerda... Õpetaja oli õnnelik, et saab algajatega ka tegeleda.



Muide öösel olid agaramad tüdrukud poiste ühikatiiva hiilinud ja ukselinkidele hambapastat pannud ja prügikotte üles riputanud. Otseloomulikult kästi neil see hiljem ära koristada.
Nature Lifes saime täna ronimispuuga tutvust teha. Esimese rajana proovisin kõige kõrgemat köisredelit. Mul oli tipuni vaid 2 pulka ja siis läks mu jala all olev pulk katki ja ma potsatasin alla. Muidugi jäin turvaköieotsa rippu, aga peale sellist ehmatust enam tippu vallutama ei tõtanud. Teisi radasid proovisin ka, enamus on hästi rasked ja eeldavad tugevaid käsi. Õpetaja muudkui julgustab, et küll need tugavamad käed tulevad ka:) Ma tunnen ennast juba üsna ahvipärdikuna...

Nüüd aga taas võimlema.
Ilusat taasiseseisvumispäeva!

Kommentaare ei ole: