esmaspäev, 11. august 2008

Tänaseks suursaavutuseks on välibasseinis vettehüpe 3m platvormilt. Keegi teine tüdrukutest pole seda täna teha julgenud. Usinamad poisid said juba 10m platvormi kätte- prrr. Minu 3m tunne oli lahe, kuigi vabamaandumise aeg tundus hirmus pikk ja alla vaadates näed ju 9m, sest bassein ise on 6m sügav.
Täna oli meil lausa kolm praktilist tundi, seega 5x päevas pesus käia pole enam mingi haruldusJ Esmalt saime igasugu instruktsioone ja siis igaüks suundus oma erialatundi. Mina olin rythmic gymnastic´us ainus internatsionaal, ehk 1 vr 30. Enamus tunnist peeti minu pärast inglise keeles...1,5h tõelist võimlemist. Ma pole sellises tunnis kunagi varem olnud. Peale 30 min olime ligemärjad, lootusetu üritus on jääda kuivaks.
Peale lõunapausi oli laulutund, kus unustati ära, et osad meist ei saa taani keelst aru ja me lihtsalt arvasime, millise numbriga laulu nad parasjagu laulavad.
Ja siis valikspordialade näidistunnid. Ma olin juba eelnevalt üsna kindel, et valin NATURE LIFE´i. See on tund, kus oleme looduses, õpime seal ellujääma, käime rattamatkadel, teeme lõket, ronime seikluspargis 10m kõrgusel, üritame jõuda 16m kõrgusele puuotsa jne. Näidistunnis oli juba igasugu ronimist ja mulle see tohutult meeldib:) Ka vibu õpime laskma ja turvavarustust kasutama, ilma selleta meid puuotsa ei lubata. Valida saab veel võrk-, jalg- ja käsipalli ning ujumist. Arvan, et peale koolivaheaega võtan ujumise, sest pallimängud pole minu jaoks...
Kui erialatund on vähemalt 5x nädalas, siis valik on 3x nädalas. Aga homme saame kogu süsteemist parema ülevaate.
Direktor jagas täna kommi ja õhtul oli taaskordne koogi ja teeõhtu koos laulmisega otseloomulikult- „Oh, I get by little help of my friends:)”
Pilte meie avaüritusest, koosviibimistest ja 3 eesti piigat- peale minu ka Maarja ja Keiu:)

2 kommentaari:

katzsoomes ütles ...

Kataaaaa...ma vaatan, et sul on seal niiiiii tore. Võta siis kõik, mis võtta annab eksju?...tegelikult ma ei kahtlegi selles üldseeee!!:D..Ise lendan täna ära Bosniasse kossukoondisega ja katsun ka väheke kogemusi juurde saada.
Kalllllllistan kõõõõvastiiiiiiii:D

Kadri ütles ...

Tahaks pisut spordialaseid kogemusi... Ole våike vapper hiir!