reede, 20. aprill 2007

JA ONGI LÄBI!!! 12AP või siis 18ECTS täitsa paistavad juba, eksam vaid veel... Hommikul oli küll veidi ärev tunne viimast päeva praktikale minna, aga sealt ära tulles küll mingit imelikku tunnet polnud, et nüüd edaspidi pean juba ise kõike oskama ja otsuseid langetama...

Jaakko tegi mulle täna suht eksami ka. Käisin tema patsiendi tundi vaatamas ja siis teraapia ajal hakkas ta mind soome keelsete füsioteraapiaalaste küsimustega pommitama. Uhh, siis olin küll õnnelik, et mu anatoomia õpetaja range tädi oli ja mind õigel ajal arvestustest läbi kutkutas, sest vähemalt nüüd ei sattunud ma piinlikku olukorda. Tensor facia lata asukoha vastasin ära, samuti selle passiivse ja aktiivse venituse, nii nagu ka kõik ülejäänud venitused peale ühe... Aga selle ajan ma natukene küsimusest mitte aru saamise süüks... Lihased, lihased, lihased... Igatahes sain Jaakolt kiita nii soome keele oskuse kui ka anatoomiaalaste teadmiste eest;) Ja mulle meeldib kui mind õigel ajal õiges kohas kiidetakse, tundugu see teistele nii lapsik kui tahes!!! Mul ei ole kiiret suureks saamisega ja kiitust vajame me kõik. NING kui keegi nüüd küsib, et kellele sa õpid, kas enda või teiste jaoks, siis vastangi, et nii enda kui teiste jaoks!!! Muide Jaakko oligi see füsioterapeut, kellest eile kirjutasin pikemalt.

Täna ei tundnud hirmsad ragistamised enam nii jubedad, kõigega harjub. Füsiodele mõtteainet--- siin kasutatakse teraapias väga palju selja tahapainutust, kaela ekstensiooni ja ka sirgete jalgadega ette painutust-- see olevat täiesti normaalne;) Uusi mõtteid sain küll!

Õues on meeleolu märg ja nutune. Toas on hetkel üsna hubane istuda. Hakkan kohe koristama ja asju kotti pakkima, mille homme kodustele kaasa sokutan. Ehk siis tänasest saab kahe käe näppudel siin olemiseks jäänud päevad kokku lugeda!

IGATSEN!!!
Kata

Kommentaare ei ole: