esmaspäev, 16. aprill 2007






Kuna mul laupäeval Suomenlinnast veel küll ei saanud, siis suundusin täna sinna tagasi. Melu oli vähem ja nägi ka selle linnakese argipäeva eluolu. Täna vahetati seal sildade laudu, värviti käsipuid ja maju, parandati munakiviteid ja viitasid. Jalutasin kahel pisemal saarel, kuhu laupäeval ei jõudnud. Meretuul näitas enda oskusi, pidin kindad kätele külmakaitseks peale tõmbama... Aga ärge arvake, et see tuul oleks rikkunud minu suure naudingu pehme metsamarjajäätise näol. Ooo-ei!!! Seda limpsisin ma täna kogu mõnuga, müüa oli veel eriti heas tujus ning pani mulle seda terve suuuuuuure torni, nii et tegelikult pidin vahepeal jäätist sööma, mitte limpsima, et see mu jopele ei kukuks;) nii mämma oli!

Istusin rannakividel ja koostasin laupäeval saabuvatele turistidele;) linnaekskursiooni plaani. Päike võõpas taas mu põski roosade toonidega ja tuul turritas juukseid. Hiljem tagasi mandril olles tuuritasin 3T trammiga mööda Helsingit ja nägin pealt trammis peetud kahe joodiku vahelist pitsasõda. Kohutavad on need joodikud ikka!!! Trammijuht kutsus peale nende väljumist remodimehe, kes pitsaga määrdunud istme käigupealt ära vahetas.

Vot nii on lood siin pool sood või siis Läänemerd tegelikult! Meil läheb taas külmaks nagu teilgi...

Nautige päikest ja sooja...
Kadri

Kommentaare ei ole: