kolmapäev, 18. aprill 2007

No on alles päev!!!! Hommikul enne praksi minekut lippasin HOAS-ist (MTÜ, kust tudengid saavad ühikakoha) läbi, et oma rendilepingu kohta aru pärida. Nimelt on seal rendiaeg pandud pool kuud pikemaks ja ma ei taha kohe üldse maksta veel poole kuu eest ligi 2000 krooni... Läksin siis HOAS-i ja küsisin, kas seda saab muuta. Selle peale teatas noorik teispool lauda oma küüsi imetledes, et selleks pean koolist loa saama. K:” Ok, kes see inimene on, kelle käest?”. N:” Annamari”. K:” Ka te oskate öelda ta perekonnanime või kabineti numbri?”. N:” Ei no kust mina tean, kõik tudengid teavad, kes on Annamari, mine tema juurde!” Aga ma ei tea.....selleks hetkeks olin sellest tsikist nii tüdinud, et tänasin vaid viisakalt ja tulin tulema.
Peale praksi läksin kooli peahoonesse. See oli omaette ooper, kuna kopleks koosneb 4 suurest hoonest ja umbes 2x samapaljudest välisustest... No ma hakkasin lihtsalt algusest peale neid läbi käima, ehk mõni tuleb tuttav ette. Ma ikka kulutasin palju trepiastmeid ja oma närvirakke, aga üles ma selle õige ruumi leidsin, minu kahjuks rääkis aga fakt, et vastuvõtuajani on veel 2 tundi aega. Teeeeem, õnnetuna ja koriseva kõhuga lonkisin rannarajoonis kuni leidsin toidupoe. Ostsin kõhule lepituseks jogurtit ja banaaani, ning sõin neid pargipingil tuvide kaklust jälgides. Muide tuvide kaklus on sama nõme ja jõhker kui inimeste vaheline!

Lõpuks sain kooli vastuvõtule ja seal teatas tore tädi, et mingis andmeülekande süsteemis on viga tekkinud ja ta parandab selle kohe, ning helistas siis HOAS-i, kus perioodi lühendati. Lõpuks pidin veel tagasi HOAS-i kontori minema ja veel korra selle nooruki pirtsutamist taluma. Tema ei tea ikka asjast midagi ja neile pole sellist infot laekunud, nemad minu rendilepingut lühendada ei saa jne. Ma olin sama kange---- kuni ta lõpuks suvatses helistada kooli ja sealt ka juba antud loale veel korde kinnituse sai. Viimaks sain uue lepingu alkirjastatud ning nüüd peaks minu kukrusse pisut enam raha jääma. Süsteemi keerukus sesineb selles, et kui mina tahan lepingut lühendada ja mul on selleks mõjuv põhjus, siis peab kool ülejäänud rendi omast taskust maksma. Vot nii...

JA siis nüüd metroos vihastasin mingi jõhkardi peale, kes eskalaatorile jõudmiseks minust lihtsalt toore jõuga ette trügis, mind selleks lükates, ning siis minu ees olles veel 2 kätt laiali ajas, et ma kõrvalt üles ei pääseks. RRRRR, topakas!! Ise ei liigu , aga teisel ka ei lase.

Närvirakud olla kulla hinnaga, seega ma katsun neid täna enam mitte kulutada... Aga viimaste sündmuste põhjal tahan küll juba väga siit ära tulla...
K

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sul on ainult nädal veel jäänud, siis ei tohi nukker ja pahur olla, vaid nautida kõike veel täiel rinnal! See nädal möödub helikiirusel!

Kadri ütles ...

Eks ma püüangi nautida;)