reede, 16. märts 2007

Ja olengi hästi kevadises ja mõnusas Eestis, kogu ootamine tasus end ära. Juba eelmine päev olin nii ärevil, et uinumisest ei tulnud suurt midagi välja ning hommikul olid klõps 07.02 silmad lahti ootusega juba minema hakata. Sundisin end siiski veel 2 tunnikest voodis vähkrema ja alles 10.43 võtsin oma painava kohvri ja asusin teele.
Ilm oli supersoe ja seetõttu sain naha ka kiiresti kohvrit lohistades märjaks. Metroos küsis mingi purupurjus soomlane mu ees Soome lippu lehvitdes, kas ma lähen MAAILMA, et mul nii suur kott on. JAH LÄHEN!!! Seekord ma kordagi sadama minnes ära ei eksinud, chek- in läks ludinal ja peale pisukest passimis passikontrollis seadsin end sisse ühes laeva nurgakese, mis veel vaba oli.
3 tundi meresõitu said sisustatud soome keelt õppides, korisevat kõhtu rahustades, soome bände kuulatesj a oma ette itsitades. Nimelt olid mu kõrval end sisse seadnud kaks vene kutti, kes kogu oma osavust proovile pannes mu tähelepanu püüda proovisid. Asjatult, kui Kata ei viitsi, siis Kata ei viitsi. Ei aidanud ka nende täpselt minu kõrvale istuma tulek. Nad tervitasid mind vene keeles, aga ma tegin kõige lollema mitte arusaamise näo üldse ja õppisin rahus edasi. Kui nad omavahel arutama hakkasid, et huvitas kust see tüdruk pärit on ja miks ta vene keelt ei oska, siis oli mul naljakas juba küll. Nende jõupingutused jätkusid sõbrale helistasmisega ja siis küsiti, kuidas kõlab Ilus tüdruk eesti keeles???:) Sõber ei teadnud, ma olin endiselt tumm ja nautisin oma oskust neist mitte välja teha. Palun vabandust kutid, polnud tuju!!!

Laevalt maha saamine on alati raske. Sest just siis otsustavad kõige paksemad soome onud ja tädid sind oma teelt lükata või laiaks litsuda. MA sain lausa kurjaks, on siis vaja viimasel hetkel hakata massile vastu liikuma ja just MIND oma jalge alla tallata!!!!! DEEEM. See selleks, ega neist ei saa ei üle ega ümber:(

Tallinn on lumevaba, isegi lume lõhna enam pole. Tänaval tuttavaid kohates jõudsin veendumisel, et ma olen EESTIS; KODUS!
Nüüd olen juba hästi palju eesti keelt saanud rääkida, uue ilusa korteri veemõnusid nautinud, mõnusal uuel rohelisel diivanil lebotanud, hunniku kallisid saanud, poiste toad puhtaks kraaminud, krabisalatit söönud, coolerit joonud ning lihtsalt kamina ees lebotanud. MÕNUS ON!!! JA homme SAAREMAALE:)
JEPIJEEEEE:)
Luusi

Kommentaare ei ole: