pühapäev, 25. veebruar 2007


HE-HEI!!!:)

Pühapäevad on nii mõnusad, sest esiteks saab põõnata poole lõunani ja teiseks ei ole sel päeval kohustust õppida!


Niisiis otsustasimegi kõik koos viiekesi tutvust sobitada Korkeasaari loomaaiaga. Hetkel on siin meie Kivikko pesas 4 kreeka tüdrukut ja mina. Eftile ja Katerinale saabusid eile külla kaks nende kursaõde- Aspasia ja Rania, kes teisipäeval Lahtisse edasi suunduvad, kuid kuna nende pesa pole veel vaba, siis veedavad nad mõned päevad meie juures. Nad on hästi vahvad!

Metrooga põrutasime Kulosaarisse ja edasi bussiga Korkeasaari loomaaeda. See asub siin eraldi saarekesel ja mõnusalt looduskaunis paigas. Külmakraade oli väljas vaid 9, aga tuul oli nii kõva, et me kõik külmusime saarele jõudmiseks silda ületades. Loomad olid ka enamuses peitu pugenud, aga mis sest, ongi põhjust soojemal ajal tagasi tulla. Välgutasime võidu fotokaid, peitsime näod sallidesse ja olime ikkagi hästi rõõmsad. Mina proovisin esmakordelt Soomes veedetud aja jooksul libedast mäest laskumisel „mats ja maaühenduse” ka ära:( Õnneks haiget ei saanud, aga ehmatasin küll piisavalt!

Päeva jätkuks kihutasime metrooga Kampisse, kus hõrgutava ja suu põleva paneva lõuna (tegelt juba õhtusöögi) sõime. Kreeka plikad sõid oma sööki väga rahuliku näoga, mina, hoolimata võetud mahedast roast, olin sunnitud siiski pidevat tulekahju oma suus kustutama.... Aga see oli kogemus omaette.


Vestlusest selgus, et mina olen seltskonnas kõige noorem ning vanima, ehk Aspaga, on meil täpselt aasta vahet. Oleme mõlemad 23. jaanuar sündinud:)

Hetkel pusivad kreeka tüdrukud köögis soome keelt õppida--- oi kui naljakas see on;) Nad ei oska ju täpitähti! Olen neist nii palju ees, et kontrollin nende koduseid töid:) Minu kreeka keele alged on neile kindlasti sama naljakad. Aga selline see keeleõppimine ongi...


Albert Einstein on öelnud: ”
Everything should be made as simple as possible, but not simpler

Täpselt nii!!!
Kadri

Kommentaare ei ole: