esmaspäev, 26. veebruar 2007



Oh-oh-ooo, ma tean, et paari näite najal ei tohiks lõplikku järeldust teha, aga kui kõik Kreeka mehe sellised on, siis ma Kreekasse ei lähe!!! Ma arvan, et tunnen täna sama, mis Kreeke plikad neljapäeval klubis. Meie kultuuriline taust on nii erinev, et see, mis mulle on kodune, on neile võõras ja vastupidi.

Nimelt me korraldasime Eftichiale täna üllatussünnipäevapeo. See kulutas omajagu närve, aga samas oli Efti üllatunud nägu seda kõike väärt. Nüüd on meid siin 5 tüdrukut (4 Kreekast ja mina) ja 5 poissi (2 Kreekast, 1 soomlane, 1 vene/brasiilia kooslus, 1 hispaanialane) Uhh, need kreeka kutid ajavad mul kupli keema!!!! Nad teevad nii palju komplimente, aga need on nii odavad, et ma ei suuda neid kannatada. Nad pilgutavad silmi ja on enda meelest nii kuumad ja ägedad. Ma lihtsalt pidin sealt hetkel ära tulema, muidu ütlen neile varsti midagi mitte eriti ilusatL

Ma pigem kuulen komplimente harvem aga südamest ja armsaid, kui iga minut ja labaseid. Ja taas peavad kõik mind soomlaseks ja ei usu, et ma Eestist olen, sest mul on ju blondid juuksed ja ma suudan rääkida algelist soome keelt Jarkkoga...

Aga muidu on meil lõbus ja arvan, et Efti jääb rahule!

Kommentaare ei ole: