teisipäev, 20. veebruar 2007

Vastlapäev on soome keeles LASKIAINEN. Soomlased käivad samuti kelgutamas, pikka liugu sooritamas ja söövad vastlakukleid. Meiegi saime koolis lõunat süües maiustada ülimaitsva kuklikese ja kakaoga.

Peale kooli tahtsin mina ka kelgumäel oma lapselikku meelt testida. Õnneks olid Katerina ja Eftichia nõus minuga koos tulema. Nemad nägid täna sellist asja elus esimest korda, kuid nad olid tublid!!!

Otsisime väikese mäekese, paraku olid seal ka puudest takistused. Mina olin eelnevalt padjast ja kilekottidest kelgukese meisterdanud, mille üle K & E ikka veel imestavad...

Tulime kõik korda mööda mäest alla. Mina olin muidugi pikimate liugude omanik ja kilkasin mitme eest.
FUN; FUN; FUN!!! Jap ja mu lapselikkus pole õnneks veel mitte kuhugi kadunud:)
Peale kelgutamist, pool külmunult tuppa tagasi jõudes, tegin mina hernesuppi ja teed. Sõime, jõime koos. K & E küll supist eriti ei pidanud, kuid eks need rahvuslikud road ongi ju sellised... kõigile ei maitse!
Ja siis said K & E kõhulihasied naeruteraapiaga treenida. Nimelt nad püüdsid mulle kreeka keelt õpetada ja võtsid selle videosse ka. Ma enam üldse ei imesta, miks Eestis on kõnekäänd, et „Kas sa räägid kreeka keelt!!?!??!” . Mul oli keel sõlmes, sõnad suus sassis ning suu krampis. Pärast koos videot vaadates lagistasime vaid naerda. Ma püüdsin neile ka parimaid eesti keelseid sõnu õpetada, nagu näiteks „head ööd”, „põõsas”, „köök”, „aitäh”. Neile on need täpitähed täiesti uus ooper. Nad lihtsalt ei oska neid öelda. Nad ei saa suudki õigesse asendisse... NALJAKAS OLI:) (viimasel pildid mina, K & E)

ÕPPIGE KREEKA KEELT!
Kata

Kommentaare ei ole: