neljapäev, 8. veebruar 2007

Nojah!
Paistab, et Katat kimbutab esimest korda Soomemaal paha tuju. Mina ei saa aru, kust ta tuli ja miks ta ära ei lähe!?!?!? Naeratava näoga olen peeglist vaadates palju ilusam ja armsam! No ma pingutan igatahes, et seda pahatujupoissi eemale endast peletada. Eriti seetõttu, et täna on meil Erasmuse pidu club Feveris ja ma lähen sinna esimest korda. Tahaks pisut tantsida ja lõbutseda, leida uusi tutvusi!

Möödunud päevadel olen ma palju tähelepanekuid teinud. Päevad on möödunud koolis toredaid ja vähemtoredaid õppejõude kuulates, koduseid töid tehes, lumesadu nautides ja kõnniteedel püstijäämist harjutades. Hea, et mul ikka madalad saapad siin on. Mari kallis, sinu moodi tibisaabastega pole siin midagi peale hakata- paraku! Tänavad on tõesti nagu liuväli, millele on vaid mõned killustikukivid, tehes kukkumise vaid valusamaks! Ega -22° suurt paremat loota ei saagiL

Koolis oleme Sikuga enda jaoks avastanud raamatukogu. Raamatuid mida uurida/puurida tahaks on palju. Laenutusaparaat ei tunnista meie koode küll õigeks ja omaks, kuid laenutab raamatud meile ikkagi- FINE!
Kodutöödena vorbime sõnastada eesmärke ja pidada learningdiaryt. Kirjutamist on palju, eriti inglise keelset. Järgmisest nädalast praktikale minnes saame kirjatööd kindlasti veel juurde.
Vahva on aga see, et siin saame praksiriided (püksid, pluusi) asutuste pool, kus me praktikat läbime, vaheldus Eestile, kus tuleb kanda ebamugavat kitlit.

Täna hommikul sain ma kättpidi teretades tuttavaks Helsinki liiklusummikuga. Ohohooo, jäin kooli 20 minutit hiljaks, aga teha polnud mitte kõige vähematki. Kui ikka metroo külma ilmaga sõita ei taha ja buss on pungil rahvast täis, kusjuures bussijuht hüüab rahvale „Taaksepäin!!!” või teatab siseneda soovijatele „Ei enäm!”, siis sa ei saa enam ennast hilinemisest säästa. Tuleb vaid varastada mõned magusad uneminutid ja pool tunnikest varem ühikauksest väljuda. Õnneks olen ma õppinud metroos kooliasju tegema ja küllap varsti saan neid bussis ka teha, kui peatuse järjekord mällu kulub...
Vahva on see, et soomes on palju just issisid lastega jalutamas. Vankritega papasid olen kohanud tunduvalt rohkem kui emmesid. Ja teate kui tähtsa ja õndsa näoga need issid on! See on super vaatepilt!

Ootan endiselt head tuju ja rõõmukilde!
Luusi

Kommentaare ei ole: