kolmapäev, 14. veebruar 2007

Jah, KAUNIST SÕBRAPÄEVA veel kõigile, hoidke oma sõpru ja olge teiste vastu headJ

Meil kooli kohvikus oli täna kohe eriline sõbrapäevameeleolu. Lauad olid saanud südametega kaunistused, roosad/punased küünlad põlesid hurmaval leegid ning kassapidajad olid end üles löönud kandes roosasid pluusikesi ja lipsukesi juustes ning randmel. Armas oli... Teija tegi meist hommikul pilti ja pani selle siis klientide infolaua klaasaknal ülesse, et ikka kõik näeksid , kui ilusad tüdrukud siin füsioteraapiat õppides vaeva näevadJ Pt tõid soome tüdrukutele kommi ja kooki, mida me ühes koos pugisime naeru ning naljade saatel.
Kas te teadsite, et Soomes ei ole ka kellegil kiiret suureks saamisega?!?!?! Arvasin, et need 4 tüdrukut on nooremad kui mina, sest nad on sellised lapsemeelsed ja armsate naljadega, aga täna selgus, et oleme täpselt sama vanad!!! Nii et ma ei pea enam muretsema, et ma suur peaks olema. Ei pea, kui ei taha! Lapsemeelsus ja lapselikkus on armsad. Suur olla ja vaid suurte muremõtteid mõelda jõuan veel rohkem kui küll.

Kaks päeva praktikal on läbi. Päevad on pikad, aga samas tegemist nii väga pole. Meil on piisavalt vaba aega, et lobiseda või raamatukogus materjale uurida. Võimalused on siin tõesti head ja soome füsiodel on laiem tööpõld. Täpselt see, mida mina füsioteraapia töö all silmas pidasin. Nad määravad ise, milliseid ravisid pt saab ja teevad neid ka ise. Seega nad ainult ei võimle, vaid ka masseerivad, teevad elektriravi, spiromeetriat, tasakaaluteste, parafini, parafangot-KÕIKE!!! Neil on vabad käed, vaba voli! Täna saime meie ka spiromeetriat proovida. Minul olid muidugi kõige halvemad tulemused ja selle peale küsis õpetaja , kas ma suitsetan. EIIIIIIIIII!!! (Issi, emme- veidi mõtteainet teile?!?!??!) Teised said kõik tulemused üle 100% , mina alla selleL aga eks hakkan iga õhtu siis hingamisharjutusi tegemaJ
Positiivisus on POP!! ---See reklaam ilutseb soome tänavatel.

Täna tegime Siniga (soome füsio üliõpilane) ühele vahvale 30 aastasele jalgpallurile teraapiat. Alustasime parafangost säärtele ning edasi asusime teda masseerima. Olgu mainitud, et ta sääremarjad olid 3x suuremad kui minu kätud. Peale 5 minutit tahtsid mu väiksed sõrmed krampi kiskuda. Sini küsis ta käest, et kas on piisavalt tugev ja siis onu vastas, et võib veel kõvemini teha.—hmmm. Igatahes olin ma peale selle seansi lõppu näost pool lilla ja musklid kasvasid sentimeetri võrraJ

Basseinitunnis tuli üks soome vanaproua peale tundi minu juurde ja küsis kas ma olen naisvõimlemisega tegelenud, sest mul olevad suurepärane rütmitaju. No eks 16 aastat rühmvõimlemist/aeroobikat ja muusikakool ole oma jälje jätnud!!!:) Jah, ega soome vanaonud/tädid kiitusega kadedad ei ole.

Katherina ja Eftichia on sisse elanud. Sain teised oma pabeid ka korda. Imestavad siin merel oleva jää üle. Kuidas need paadid seal siis sõidavad???:) Aga muidu on nad suht vahvad ja hoolivad. Joome õhtuti koos teed ja vahetame muljeid eluolust. Oskan juba kahte kreeka sõnaJ

Unine olen ma küll, päevad on väsitavad. Liiklusummikuis istudes kipuvad silmad vägisi kinni vajuma. Siis tuleb ruttu mingi kirjatöö kotist välja otsida ja end tegevuses hoida.

Tegutsemistahet ja soojust hingeJ
-K-

Kommentaare ei ole: