kolmapäev, 7. veebruar 2007

vol3

Jah, sotsialiseerumine on alanud ja sellega seoses on vähenenud ka üksindustunne. Püüan ikka rõõmukübekesi leida väikestest asjadest ja see aitab.
Korterinaabreid pole mul ikka veel. Hakkan juba harjuma isikliku vannitoa ja WC-ga ja ümberharjumine võib hiljem raskeks muutuda. Vaikne on siin, vaid lennukid vuravad üle katuse. Läheduses olevat lennujaam, selle uurisin välja.
Kivikko, see olevat õigem nimi minu rajoonile, on selline roheline ja armas. Olen kaks päeva järjest jalutamas käinud, luusinud metsas ja kortermajade vahel, proovinud vallutada kivikamakaid, kõndinud võidu kepikõnnitajategaJ Ja see on fun, mulle meeldib jalutada, avastada uusi teid ja kohti. Hetkel tundub, et avastamist jagub pikemaks ajaksJ

Laupäeva hommikusel 2 tunnisel retkel kohtasin jänku- ja oravapoissi. Nad jooksevad meil lausa siin hoovis ringi. Armas! Ja kui linnuke ka oksal lõõritab, siis on minu hinges rahu. Meie majad ongi, nagu ma arvasin, rohkem sellised sotsiaalelamud. Siin on peresid kõikvõimalikest maailma kohtadest lisaks tudengitele. Aga paljud tudengid ei taha siin olla, sest igas kuus kulutad sa sirgelt kolm ööpäeva ühistraspordis istumisele. Ja ühistransport on hetkel minu murelaps. Ma lihtsalt ei saa aru kust midagi läheb ja kummal pool teed ma pean seisma, et liikuda õiges suunas... aga ma õpin ja varsti olen proff;P

Pean tunnistama, et ma olen uhke enda üle. Siiani olen ilusti hakkama saanud, ka keelega. Inglise keelt polegi nii võimatu rääkida, ainus raske asi on end ümber lülitada keelelt keelele, ehk siis eesti-soome-inglise-saksa-vene.... Soomlastega räägingi nii, et osad sõnad on inglise, teised soome keeles. KIVA!!!

Eilsel prantsuse poisi sünnipäevapeol oli vaid üks suur keelte virr-varr. Jah, põhiliselt suhtleme me ju inglise keeles, kuid samalt maalt tulnud tudengid räägivad ikka oma emakeels ka. Mina olen siin üksiküritaja. Ühe Soome poisiga leppisime kokku, et tema räägib minuga soome keelt ja kui ma aru ei saa kohe, siis ta peab teiste sõnadega soome keeles üle seletama. Mina võin esialgu vastata veel inglise keeles, aga pean kasutama siiski võimalikult palju soome sõnu. Jep, see võtab omajagu aega ja on samas naljakas, ma ma tõesti õpin vaid nii soome keelt!!!

Üles olen leidnud sauna, pesupesemise ning –kuivatusruumi, avastanud, et mul on isegi päris oma keldriboks ja peidetud prügikastide asukoha uurisin ka välja! Ennast kiitmast ma ei väsi...

Nüüd aga poen tuttu. Homsest algab siiski koolinädal.
OLGE VAHVADJ

Luusi

Kommentaare ei ole: